Zadaj pytanie on-line
Gwarancja

1. KONSUMENT może składać SPRZEDAJĄCEMU reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@buciksklep.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy F.H. Bucik Przemysław Nyklarz, ul.Głogowska 22, 45-315 Opole.

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

3. Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa KONSUMENT.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji SPRZEDAJĄY zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. SPRZEDAJĄCY rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez KONSUMENTA adres e-mail.

7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem KONSUMENTOWI nowego

towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi SPRZEDAJĄCY.

8. W przypadku uznania reklamacji SPRZEDAJĄCY zwraca KONSUMENTOWI poniesione koszty wysyłki towaru.

9. Każdy KONSUMENT może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

10. SPRZEDAJĄCY odpowiada przed KONSUMENTEM na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych).

8. KONSUMENT w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):

- wymiany towaru na nowy;

- naprawy towaru;

- obniżenia ceny;

- zwrotu pieniędzy

SPRZEDAJĄCY ustosunkuje się do żądań KONSUMENTA w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania.

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
8.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
8.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu
niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z
Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.
1176 ze zm.).
8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na
adres ul.Głogowską 22 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: biuro@buciksklep.pl
8.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub
w inny podany przez Klienta sposób.
8.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z
tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień
Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w
zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Masz pytania? Zadzwoń 690002908

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl